Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

donderdag 14 januari 2010

waaierquilt

Naar aanleiding van een aantal dagen geleden toen Katrien vroeg om je eerste quilt te laten zien ben ik ook maar eens in de dekenkist gedoken en heb er deze waaierquilt uit gehaald.Het is niet mn eerste quilt maar omdat ik nog niet zo lang geleden mn eerste in het rijtje quilts hiernaast heb gezet laat ik nu mn tweede zien,het is een waaierquilt gemaakt van allemaal bloemetjes je kunt aan de stofjes zien dat hij is gedateerd,vele stofjes heb ik er nog van liggen en vind ik nog steeds mooi je weet nooit of ze nog van pas komen denk ik dan maar!De quilt heb ik gemaakt voor mn dochter die toen tien jaar was en een echte meisjesslaapkamer had vandaar de zoete stofjes en veel roze erin.Ook ben ik blij dat ik er toen ook al een etiket op naaide anders had ik nooit meer geweten dat de quilt in 1997 gemaakt is,toen die tijd maakte ik ze in een keer af,nu is dat wel anders en schiet ik van het een naar het ander maar dat is een kwaal van meerdere quiltsters als ik de blogs zo eens lees.Maar ik weet ook van mezelf dat er elk jaar wel een grote afkomt en daar ga ik dan ook voor anders is het ook niet leuk meer vind ikzelf.Nou dames ben eigenlijk al jullie blogs afgeweest en wil iedereen de complimenten doen over hetgeen wat er gemaakt is ,het was weer een goed plan van Katrien om dit te bedenken ben benieuwd wie nu weer wat bedenken zal,hardstikke leuk zo met elkaar.groetjes en tot ziens van Nelleke

18 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ik vind hem heel erg mooi Nelleke, en dat voor je eerste! ik heb je bij mijn bloglijst gezet, goed ?

groetjes, Jeannet

martine zei

Mooie quilt en vooral de stofjes bewaren.
Die waren zo leuk toen.

Daniƫlle zei

Toen ik las dat je ze in 1 keer afmaakte, ging ik me toch zorgen maken hihi, gelukkig is dat over gegaan hihi!! Wat een prachtige quilt Nelleke, wat een werk moet dat zijn geweest! Geniet maar van je kwaal!! mooie avond nog!

Klaske zei

Ja hoor volgens mij hebben wij allemaal last van die kwaal,haha.Mooie quilt, die 2e!!

ria vogelzang zei

Het is nog steeds een heel mooie quilt! Gelukkig dat er meer zijn die met meerdere quilts bezig zijn......... 8)))

Mascha zei

Wat een werk moet dat geweest zijn. Heel mooi!
Groetjes Mascha

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtige quilt, Nelleke. En nog steeds waard om te laten zien. Komt ook mij bekend voor, met zoveel dingen tegelijk bezig zijn.
Groetjes, Cisca

katrien zei

Hele mooie quilt.

Berna zei

EEn prachtige quilt Nelleke! Je eerste is ook heel mooi.

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke quilt, je tweede is mooi hoor! Trouwens je eerste ook

marieke zei

Mooie quilt nel,mooie kleuren.

groetjes

Craftluver zei

Hoi Nelleke, Nee, het gaat nog helemaal niet. Heb alleen van jou geen email adres en via je blog kan ik alleen zo reageren. Ben helemaal weg van je mooie 2e quilt! Je eerste vin dik ook al zo leuk! Maar ja, al jouw quilts ga ik van kwijlen LOL! Via mijn blog je me direct mailen trouwens (knop van mijn foto), dan kan ik je updaten. Groetjes, Marianna

Yvonne aka sommeke zei

Kwaal? Welke kwaal? hahahahaha
Schitterend mooie quilt Nelleke!

Hennie zei

Wat een leuke meiden quilt, je tweede quilt ziet er erg mooi uit.
Fijn weekend Hennie.

Else zei

SUPER erg gaaf je waaierquilt! fijne dag, Else

Erna zei

Wat een prachtige waaierquilt Echt super. Groetjes, Erna

Guusje, zei

Wat een ontzettend mooie quilt en knap gemaakt voor je tweede!! Ik spaarde altijd waaiers dus je zult begrijpen dat ik er weg van ben.

ParisMaddy zei

SUPERB! a really beautiful quilt.