Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

dinsdag 25 mei 2010

Presentje

Dag allemaal na een tijdje met andere dingen bezig geweest te zijn pak ik langzamerhand het quilten weer op,ik heb jullie niet zo heel veel te laten zien dus als eerste maar de stitcheries die ik gemaakt heb.Deze keer de viooltjes en een bloempot met bloemen.Nog twee stitcheries borduren en dan kan ik hem in elkaar gaan zetten en dat is goed nieuws want het is net of ik de laatste tijd alleen maar met borduren bezig ben en nu ga ik me verheugen op de stofjes die ik knippen ga om hem in elkaar te zetten.Borduren is wel leuk maar mn hart gaat toch uit naar de lapjes als quiltster.Verder wil ik jullie een presentje geven omdat ik vandaag jarig ben,onder de volgers of de vaste bezoekers zal ik eind van de week  een stofrolletje verloten van quiltende Wilma jullie vast wel allemaal bekend de kleur mag de gelukkige zelf uitzoeken.Dus dames heb je er interesse in dan graag een reactie.Voor jullie allemaal nog een fijne week toegewenst en tot ziens.groetjes Nelleke

16 opmerkingen:

Guusje, zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je borduurwerken zijn prachtig kan me wel voorstellen dat je na een tijdje de lapjes mist.

Francien zei

Van harte gefeliciteerd Nelleke...je stitcheries zijn prachtig geworden...af en toe is het wel eens leuk iets anders te doen tussen het quilten door dan wordt het nooit saai toch?!.. prachtig gedaan..
Fijne avond en groetjes Francien.

Klaske zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel (quilt)jaartjes erbij!!!
Wat worden je stitcherie's mooi, Nelleke!!!

Berna zei

Hallo Nelleke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en leuk om weer wat van je te lezen! De borduurtjes zijn heel mooi geworden. Een bloementuin die tot leven komt in me, wat wil een mens nog meer. Fijne dag verder.

wilma zei

Gefeliciteerd!! natuurlijk mag je mij overslaan met de give away...
;o)

Anita (Sniet) zei

Hallo Nelleke, Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. De stitcheries zijn erg leuk. Zoals jij Quilt+ bent, ben ik borduur+. Nog vele jaren met je favoriete hobby.

Anoniem zei

Hoewel de dag al bijna ten einde is, wil ik je toch nog een fijne verjaardag toewensen. Van harte gefeliciteerd, en dat je nog maar lang mag genieten van je mooie hobbies.

Irene zei

Nelleke als trouwe volger van jou blog wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag. Dat er nog maar vele jaren mogen volgen.

Yvonne aka sommeke zei

Hé, dan zijn we samen jarig geweest! ;-)
Gefeliciteerd hoor!

Isabella zei

Een dag te laat maar ook van mij nog een dikke proficiat.

Craftluver zei

Hoi Nelleke, Ik mistte je al! Vond het zo stil dat ik dacht dat er misschien iets was op het homefront bij jou. Alles verder goed met je? Natuurlijk allereerst gefeliciteerd met je nieuwe leeftijd! Dat je maar een fijne dag mag hebben gehad en lekker verwend bent geworden! Prachtige borduurstukken heb je weer gemaakt! En ja, die lapjes van Wilma...om te kwijlen he zo mooi! Ben nu bezig om hexen bloemetjes ermee te maken. Leuk werkje tussendoor! Groetjes en nog lekker na genieten!

katrien zei

Proficiat met je verjaardag.
Mooie stitcherie.

quilting Jeannet zei

Gefeliciteerd Nelleke, maar ook zonder stofrolletje kom ik graag buurten hoor, bij je mooie stitcheries en zo al.

groetjes, Jeannet

Mascha zei

Gefeliciteerd, Ik heb je wel gemist. Je stitcherie's zijn prachtig.
Groetjes Mascha

Marijke zei

Alsnog gefeliciteerd en je viooltjes zijn geweldig fleurig.
Groetjes Marijke

Henny zei

Happy Birthday, Nel

Groetjes Henny