Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

zondag 7 december 2014

Gossip in the Garden,Dresden Plate

 Koud en nat is het hier buiten in Brabant dus mooi de tijd om vandaag eens wat blokjes aan elkaar te naaien om zo een overzicht te krijgen wat ik van deze quilt al gemaakt heb.

De Dresden Plate blokjes zijn klaar en alvast aan een volgend blokje gezet zodat ik  kan zien of de kleurtjes een beetje bij elkaar passen.En als je zo wat blokjes bij elkaar legt wil je toch weer verder omdat je dan ineens resultaat ziet.Ik had de laatste tijd zomaar tussendoor een blokje gemaakt en niet op volgorde,dus nu ga ik eerst wat ontbrekende blokjes maken zodat dat ook weer een geheel word met wat ik heb.Fijne Zondag en de groetjes van Nelleke

9 opmerkingen:

Flickenstichlerin zei

What a lovely project, wonderful color combination. This is beautiful.
Greetings,
Sylvia

Berna zei

Mooie blokken Nelleke!

Saskia Smit zei

Mooie kleurtjes in je dresden plates

Marguerite zei

Word heel mooi!!

Heleni zei

Hallo Nelleke, prachtige kleurtjes van de blokjes hoor.
Leuke quilt om aan te werken hè.
Groetjes

Bed, breakfast en quilts zei

leuke blokken!

Chris zei

Ik vind het toch zo'n leuke quilt en je blokjes zien er zó gezellig uit!

Floor zei

Mooie kleuren die Dresden plate blokken!
Met Terra gaat het al wat beter, met jouw oude Bartje ook?
Het is tobben met die oude hondjes.

Jane in Cumbria zei

Ik wens jou ook fijne feestdagen en een heel goed en gezond 2015 vanuit Wales