Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

zaterdag 22 december 2012

Christmas Fun klaar.

 Mooi op tijd heb ik de Christmas Fun af gekregen voor deze kerst.Ik ben blij dat het quiltje af is want ik was er vorig jaar aan begonnen als bom van Lynette Andersson en omdat ik haar vorige ontwerp de Scandinavian Christmas ook gemaakt heb en zo mooi vond wilde ik graag meedoen aan deze mysterie.Maar ik viel stil omdat sommige blokjes wel heel erg op de blokjes van de  andere quilt leek en dat vond ik dus minder.Maar eind goed al goed want het is toch een heel leuk quiltje geworden eenmaal klaar.Ik had geen zelfde stof meer over van de vorige kerstquilt om te gebruiken voor de achtergrondjes maar de andere kleurtjes zijn wel van hetzelfde als de Scandinavian Christmas dus de twee passen mooi bij elkaar.
 Hier de details van de boven en onderkant van het quiltje het is jammer dat het niet helemaal mooi uitkomt want ik heb met zilver garen bij sommige blokjes druppeltjes [knoopjessteek] gemaakt en die brengen er toch wat schittering in.Maar een ellende om met het metallic garen te werken was het wel in verband met breken van de draad.
 Hieronder grote broer de Scandinavian Christmas die ook uit de kast mocht voor de Kerst en waarop de kleuren staan zoals beide quilts gemaakt zijn.
 Verder wil ik jullie allemaal een fijne Kerst toewensen met jullie familie.groetjes Nelleke

22 opmerkingen:

Grit zei

Wunderschön.
Liebe Grüße Grit

Vlijtige Handjes zei

Hij is mooi en ze passen echt goed bij elkaar. Voor jou en die je lief zijn, warme kerstdagen.
Groetjes Anita

Miny zei

Prachtig geworden, een prestatie. Wens jou ook fijne feestdagen!

Groeten Miny

Marguerite zei

Wat een prachtige quilts zijn dit voor de kerst!! Ben gek op de rendieren en de rest is ook helemaal leuk.
Groetjes en hele fijne feestdagen,
Marguerite

Marguerite zei

Ben ik nog een keertje, ben even in je verleden gedoken (hahaha..) wat een prachtige quilts maak je ik ga je volgen en genieten van al het moois wat je maakt.
Groetjes Marguerite

Wilma Kuin zei

Wat een plaatjes!!!

Fijne feestdagen!!

Unknown zei

Wat een schitterende Quilts heb je gemaakt een lust voor het oog wens je ook hele fijne dagen

Liefs Nellie

Jane in Cumbria zei

Echt prachtig geworden!
Fijne Kerstdagen, en geniet van de mooie quilt!
groetjes
Jane

KijkDaarIs zei

Mooi zijn ze geworden...wat zal dat gezellig staan met Kerst....
Voor jou ook hele fijne Kerstdagen...;0)

Heleni zei

Dag Nelleke,
Wat prachtig is tie geworden zeg. Ik vind het warme rood ook zo mooi.
Ze passen goed bij elkaar en toch zijn ze zo verschillend.
Fijne Kerst.

Sylvia zei

Hallo Nelleke,

Zit jij even goed met Kerst, met zulke mooie quilts !
Ze zijn heel mooi.
Fijne dagen, gr.Sylvia.

Marijke zei

Wat een pracht van een quilt!
In het echt kan je pas goed zien wat een werk allemaal in deze quilt zit. Geweldig mooi en op tijd voor kerst af!
Gezellige Kerstdagen en een creatief 2013!
groetjes van Marijke

Juicybear zei

Hij is prachtig geworden zeg en mooi op tijd af.
Hele fijne feestdagen toegewenst.
Groetjes Anneke

Daniëlle zei

Mooi werk geleverd joh! Jij ook hele mooie Kerstdagen en een gezond 2013! liefs, Daniëlle

mieke zei

Hij is heel mooi.
Fijne Feestfagen.

Guusje, zei

Wat je de Christmas Fun mooi geworden en precies op tijd klaar, ik heb hm vanavond ook afgemaakt. De Scandinavian vind ik ook erg mooi. Ook jullie fijne Kerstdagen met veel gezelligheid en een goed, gezond en creatief 2013 gewenst. En bedankt voor je reactie op mijn blog.

Phebe and Jane zei

Leuk dat je quiltje op tijd af is. Mijn borduurwerk helaas net niet.
Ik wens je hele fijne kerstdagen toe!
Marian

ria vogelzang zei

Hoi Nelleke,
Ook heel fijne dagen voor jou en je familie! En een gezond, creatief en liefdevol 2013 gewenst!!
Lieve groet van mij en een pootje van Amar! Ria.
(p.s.-je.... ik was idd de 17e jarig...; dank voor je felicitaties! ;)) ).

Chris zei

Ik ben er een beetje laat mee, maar wat is hij enig geworden!

marga zei

Beter laat dan nooit maar ik vind de quilt gewoon super mooi.
Groeten
Marga

Unknown zei

Wat een gezellige quilt

Groeten Annet

Quiltpassion.blogspot.com zei

Maar het is wel een heel andere quilt geworden, en zeker zo mooi als de Scandinavian Christmas. Wat zullen ze mooi staan zo samen in je kamer! Ja, gouddraad is moeilijk te verwerken, al staat het wel erg leuk.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig (quilt)jaar!
Groetjes, Cisca