Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

zondag 9 maart 2014

Girls Day Out top af.

 Eindelijk is de top van de Girls Day Out af of zoals ik deze top meestal de winkeltjes noem.De top is wel een beetje van ver gefotografeerd maar de blokken staan allemaal onder het label voor wie ze van dichtbij wil zien.Ik heb ze nu wel even genoeg gezien want ik bleef de blokjes met de bloemetjes hieronder maar uitstellen dus op het laatst kwam ik nergens meer mee vooruit dus nu een flinke zucht en dan kan de top gedubbeld worden om af en toe een blokje te quilten.
 Deze luie donder heeft er in ieder geval geen boodschap aan en kijkt maar eens met een lui oog waar ik mee bezig ben alhoewel hij vanmiddag lekker buiten in het zonnetje gelegen heeft waar ik nu begonnen ben met gelijk een nieuwe quilt Gossip in the Garden heel toepasselijk met dit mooie weer.
En doordat ik in een quiltdip zat omdat deze top niet opschoot ben ik eens een blokje gaan maken van de Antique Wedding Sampler waar er nu ook twee van klaar zijn.Maar dat is voor een volgende keer. Ik hoop dat ik nu weer een beetje meer inspiratie krijg.Groetjes en een fijne zonnige week gewenst van mij en natuurlijk hierboven van onze Jim een poot.

12 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Fijn voor je, dat hij eindelijk af is. Hij is echt SCHITTEREND geworden!
Groetjes, Cisca

Quiltpassion.blogspot.com zei

Fijn voor je, dat hij eindelijk af is. Hij is echt SCHITTEREND geworden!
Groetjes, Cisca

quiltmarjanneke zei

Hij is prachtig geworden! Daar moet je toch een enorme boost van krijgen?!

KijkDaarIs zei

Wat ligt Jim daar lekker te pitten!!!leuke foto...
En je quilt is prachtig geworden...het is ook een heel bewerkelijke quilt...
Vandaag weer lekker een zonnetje ..genieten dus!!
Fijne dag

Berna zei

Heel mooi je top. Nu snel dubbelen dan ligt hij komende winter klaar om te quilten.
Fijne dag!

Sylvia zei

De Girls day out is prachtig hoor!
Een quiltdipje, ach daar kom je altijd wel weer een keer uit.
Maar de AWS blokken maken?, nou blok 1 zorgde bij mij bijna voor een dip!! Kwestie van wennen!
Succes er mee, groetjes Sylvia.

Heleni zei

Hallo Nelleke,
Leuk om weer wat van jou te lezen en te zien.
Wat een schattig quilt zeg. Daar zitten veel uurtjes in zo te zien.
Ach en die lieve luierd, wat een prachtig koppetje.
gr.Heleni

christine zei

ze is mooi geworden Nelleke daar zou ik echt geen dip van krijgen . veel plezier met het door quilten

christine

Chris zei

Hij is geweldig! En straks als je gaat doorquilten, wordt hij nóg mooier.
Die Gossip vind ik ook zo leuk!

Unknown zei

Heel erg mooi geworden Nelleke! Ben benieuwd naar de blokken van de AWS. Fijne dag!

Quilting Moesje zei

Ik vind net jou blog :0) door een afbeelding van de Pockets of posies :0)) ...
Moet er
toch even bij vertellen dat ik die zo leuk en mooi vond opvallen ! (door de
roosjes lapjes en tekst lapjes in de vierkanten blokjes en bijvoorbeeld roodborstjes hexagonnetje en vlinder in bloem mandje etc..).
Nu ga ik je dus volgen hoor !

groetjes,
Simone

Grit zei

This quilt is so wonderful. A lot of work.