Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

donderdag 27 maart 2014

Gossip in the Garden

Even een nieuw berichtje hier vanuit Brabant om het eerste blok van Gossip in the Garden te tonen,duidelijk is de foto niet geworden dus er zal wel weer een knopje op het fototoestel verkeerd staan.Vind het een leuke quilt om te zien dus er zal af en toe wel een blok van gemaakt worden ik heb deze keer voor wat fellere kleurtjes gekozen en terwijl ik de stofjes bij elkaar aan het zoeken was zag ik dat de stofjes die ik van de quilt de Girls Day Out over had er ook wel mooi bij paste en aangezien ik daar meer stof van over heb dan dat ervan gebruikt is ga ik er die ook bij gebruiken.Kan nog steeds mn arm maar even gebruiken om te quilten dus dan zijn deze blokjes ideaal om even te pakken.Volgens mij is dit patroon van dezelfde ontwerpster als van de engeltjesquilt  An Angel Story hieronder op de foto te zien en die ik ook zo leuk vond om te maken omdat het allemaal verschillende blokken waren.Dus nu op naar het tweede blok dat we misschien van het weekend wel in de tuin kunnen maken met het mooie weer dat ze ons beloven.Groetjes Nelleke

13 opmerkingen:

Heleni zei

Hallo Nelleke,
Wat vervelend dat het nog niet zo wil vlotten met je arm hè, maar het blok is wel super schattig.
Het is zo'n leuk quilt de Gossip. Ik heb ook zin om deze te maken, maar je weet het, eerst een paar andere afmaken!
Heel fijn weekend.

Judith zei

Hi Nelleke, wie gossipt er nu nog niet in Nederland Wat een populaire quilt. Geheel terecht overigens het is een leuke quilt. Geniet van het weekend en het lekkere weer.

Sylvia zei

Leuke lenteachtige kleurtjes voor je Gossip, om vrolijk van te worden!
Jammer dat je arm nog niet 100% is, dus rustig aan dan maar!
Groetjes Sylvia.

Karen zei

A good design. I like this section of the quilt very much.

Ageeth Dorsman zei

Door mijn internet-problemen heb ik je "affe" top van de Girls' Day Out helemaal gemist, terwijl hij zo prachtig is geworden. Heel erg mooi, hoor! En wat leuk, dat je met de "Gossip" begonnen ben; ik zie hem vaak voorbijkomen, maar hij ziet er overal weer anders uit. Mooie stofjes heb je ervoor uitgekozen. En Jim (in je vorige post) is dan wel lui, maar
ook een grote lieverd, zo te zien!
Groetjes van Ageeth

Nathalie zei

eenmaal fan van hatched&patched... laat het stijltje je niet snel los! Heb zelf de engeltjes gemaakt en het jongensverhaal... heerlijke quilts om te maken, dat zal deze ook wel zijn!

Marijke zei

Wat een leuk blok voor een leuke quilt!
Veel sterkte met je arm.
Fijn zonnig weekend,
groetjes van Marijke

Guusje, zei

Het is een mooi blok en de quilt vind ik zo leuk.

Chris zei

Het lijkt me zó'n leuke quilt om aan te werken. Dat verveelt nooit.

wilhelmina zei

Ik zie dat je eraan bent begonnen. Het ziet er erg fleurig uit. Ik kom hem binnenkort in het echt bewonderen. Groetjes Willie

Nanda zei

Ben er ook aan begonnen. Het is bij. een veestje om er aan te werken.

quilting Jeannet zei

Hoi Nelleke, meteen even gekeken op je blog, ook een hartstikke leuk blok, het is heel leuk om er aan te werken door de afwisseling in de quilt, en daarom zijn ze straks toch weer allemaal anders.

Craftluver zei

o! Jij ook al! Ik ga er ook mee beginnen, met de gossip! Ja er wordt wat afgeroddelt in nederland momenteel! Maar de stofkeuze blijft even een crime! Kan nie kiezen! Hellup!