Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

maandag 12 mei 2014

Mountmellick

 Net op tijd mijn huiswerk af want ook ik doe mee met de mysterie van Di Ford.De quiltmania met de volgende rand ligt al klaar dus ik kan al stofjes erbij gaan zoeken,ik gebruik mn eigen stofjes hiervoor alleen voor de bloemenstof en de rand heb ik gekozen om dezelfde stof aan te houden als Di Ford omdat ik de randstof heel mooi vond.Ook ben ik naar Veldhoven geweest met mn quiltmaatje en heb daar onderstaand patroon van  mee naar huis genomen ook met broderie perse en appliceren tot en met patchen dus vanalles wat.Wat broderie perse betreft dat had ik nog nooit gedaan maar ik ben er nu wel achter dat dat wel heel erg leuk is dus nu kan ik goed oefenen met de mysterie en het nieuwe patroon.
 Het weer leent zich wel uitermate goed om binnen lekker met stofjes bezig te zijn want het staat hier op het moment flink te hagelen wel weer wat anders dan de afgelopen tijd dat we lekker in het zonnetje konden zitten zoals je hier kunt zien aan onze Jimmy.Toch dadelijk maar eens proberen of hij een klein rondje mee gaat wandelen tussen de buien door.Creatieve week gewenst en de groetjes van Nelleke

9 opmerkingen:

marga zei

Dat gaat een mooie quilt worden.
Groeten
Marga

ria vogelzang zei

Wauw! Twee prachtige quilts ben je aan het maken, zeg! Ben benieuwd naar het vervolg..... :)
Leuk om Jimmy te zien genieten in de zon. Amar heeft ook liever zon dan regen.....ze wil soms niet eens naar buiten! Nou, dat zegt genoeg.....
Geniet van je quiltsteekjes vandaag; het is er weer echt weer voor!

Ageeth Dorsman zei

Mooi is hij geworden, je Mountmellick! Ik ben bijna bij, en dat is maar goed ook, want het volgende deel is volgens mij best veel werk. En wat een prachtig patroon heb je gekocht! Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar weet alleen de winkel in Australie, en 1 winkel, die hem gaat doen als Bom. Weet jij nog bij welke winkel je dit patroon hebt gekocht? Ik heb nu echt spijt, dat ik niet naar Veldhoven ben geweest...
Een hele fijne week verder (met hopelijk meer zon-geniet-momenten) en groetjes van Ageeth

Chris zei

Oh wow, dat gaat ook een prachtquilt worden! Lijkt me enig om aan te werken. Wel 2 pittige projecten heb je dan onder handen.
Hier viel het weer vandaag wel een beetje mee. Gelukkig geen hagel!

Judith zei

Oh wat is er toch een boelmooisom te maken. Prachtig patroon heb je ontdekt, heerlijk. Fijne avond

marianne zei

wat is dit een mooi patroon Worthing Downs.
Zou ik ook mogen weten waar je het patroon heb gekocht ?

Guusje, zei

Wat een mooi patroon. En wat is je mysterie mooi . Je doet het net als ik veel eigen stoffen en een beetje zoals voorgeschreven.

Sabine.v zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tineke Machiela zei

Zo dat gaat mooi worden waar je mee aan de gang bent...

En hier is het allemaal regen bah, maar goed we vervelen ons niet he:-)

Ik wil je bedanken voor je lieve reactie op mn blog, het is nu een goeie maand geleden maar mis em nog erg,en voor de link.
Ben er al even geweest om te kijken en wat opgeslagen voor ooit:-):-)
Een heel fijn weekend en dat de zon er dan maar weer bij mag zijn:-)