Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

zondag 27 februari 2011

Songbirds.

Hallo Allemaal,eindelijk heb ik de top af van deze quilt ik had de rand er al eerder aangezet maar uit het losse handje dus niet gemeten en dat was natuurlijk een grote fout omdat de rand er te ruim aanzat!!Ik wist het en zag het ook maar toch nog doorgaan en denken ach dat strijk ik wel weg maar niet dus.
Daarna geen zin gehad om alles los te halen en overnieuw te doen tot gisteren toen toch maar eraan begonnen anders blijft de quilt ook weer liggen en dat is zonde van het werk.Nu ben ik blij dat het gebeurd is en kan ik vanmiddag met dit regenachtige weer de top mooi dubbelen zodat het doorpitten kan beginnen.Nu ik hier voor de pc de foto eens bekijk is de foto zeer slecht wat de kleuren betreft maar het is buiten te nat en binnen eigenlijk te donker om fotos te maken dus het moet maar.In het echt zijn de kleuren heel mooi met de rozenstofjes die erin zitten.Als hij klaar is dan hoop ik een betere foto te nemen en dan hopelijk met mooier weer buiten want het staat me hier toch te spoelen.Dan nog een foto van de zwerfpoezen die dagelijks bij mij komen eten twee komen eral dichtbij en de grote rode kan ik soms al aaien.Het is dat ik honden heb die niet van poezen houden anders zou ik graag de beestjes proberen binnen te krijgen maar in ieder geval zijn ze welkom om te komen eten.Allemaal de groetjes en tot de volgende keer Nelleke

14 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

goed dat je de quilt opnieuw onder hebt genomen, het zou wel heel jammer zijn als die bleef liggen.
Top dat je de zwerfkatten voert
groetjes Elly

katrien zei

Prachtig is ie.

Guusje, zei

Wat goed dat je de rand er opnieuw aangezet hebt want hij is prachtig. Zonde om te laten liggen. Wat geweldig dat je de katten voert. Wat lopen er veel bij jullie.

carine zei

Hallo Nelleke , een dikke proficiat met deze prachtige Quilt. Hij jou op het lijf geschreven. Mooi ! Goed dat je hem onderuit hebt genomen, het zou inderdaad heel jammer zijn geweest om hem te laten liggen. Blij van je te horen... Knuffel Carine

Berna zei

Nelleke, hij is geweldig mooi! Prachtig die kleuren zo. En goed dat je de rand er opnieuw hebt aangezet. Die golven krijg je later nooit meer mooi. Veel succes en sterkte met dubbelen vandaag.

Heleni zei

Prachtig quilt Nelleke. Ja, zo'n foutje overkomt mij ook wel eens. Tegen beter weten in ga je toch door en dan komen de snoepers toch te pas...
Het zou inderdaad zonde zijn om het niet te veranderen want het is een schitterend quilt en ik zou zweren dat het geborduurde lapjes zijn.
Fijne zondag verder met heerlijk weer om te handwerken...

groet Heleni

Juicybear zei

Hij is super geworden, fijn voor je dat je hem nu af hebt voor zo ver en dan lekker quilten. Heel lief van je dat je de katten voert. Fijne dag nog.
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Nel. wat is hij gweldig geworden we hebben al gedeelte gezien op de club maar nu is hij toch geweldig om te zien vergeet hem niet de volgende keer mee te nemen groetjes R.B.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hij is in dit licht genomen al zo mooi, dus wat als we een goede foto ervan zien, Jammer, dat de border te ruim was, ja, dan probeer je het eerst toch nog, in de hoop, dat het nog goed komt. Niet dus.
Volgens mij hebben die zwerfpoezen het heel goed bij jou, want ze zien er prima uit. Mooi, hoor!
Groetjes, Cisca

Chris zei

Toch zie je op deze foto al hoe MOOI hij is. Heb je alles geborduurd en met applicaties?
Zijn er echt zoveel zwerfkatten bij jou in de buurt? Wat lief dat je voor ze zorgt.

Anita - Vlijtige handjes zei

Nelleke hij is prachtig. Het zou zonde zijn als je de rand niet opnieuw gemaakt had. De rozen en het borduurwerk geven hem zo'n cachet hmmm ik kan het niet anders zeggen:)

Hennie zei

Hallo nelleke wat is deze quilt prachtig geborduurd, het is heel vaak een probleem om de kleuren goed op de foto te krijgen. Hij ziet er erg mooi uit ! ! !
Groetjes Hennie.

Miranda zei

Toppie dat topke...maar ook je quiltje van Lynette Anderson ziet er goed uit Nelleke!

Jane in Cumbria zei

Groot gelijk dat je even doorgebeten hebt. Hij wordt vast heel mooi nu!
groetjes
Jane