Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

zondag 5 februari 2012

Dear Jane

 Hallo allemaal,de vijfde van de maand alweer, dus de update van de Dear Jane.Het is wederom gelukt om deze maand dertien blokjes ofwel een hele rij te maken boven de laatste drie van de rij de vorige tien heb ik in eerdere logjes laten zien. Hier laat onze Bart de blokjes aan elkaar zien, lekker warm als een sjaal hij blijft dan ook goed zitten.Buiten lopen met de jongens is op het moment wat minder want ze hebben nogal last van sneeuw die tussen hun kussentjes klonteren en dan gaan de pootjes omhoog en gaan ze geen stap verder voordat het vrouwtje de klontjes eruit gehaald heeft.Hieronder de lap waar de rij aangezet is en nu hup naar de allerlaatste rij ik hoop dat die de volgende maand ook haalbaar is zodat we daarna aan de punten kunnen gaan beginnen.Voor jullie allemaal nog een fijne week met een zonnetje en hopelijk iets minder koud.Groetjes Nelleke

29 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohhh, wat is tie mooi Nelleke, ze zeggen toch dat iedere quiltster een DJ moet hebben gemaakt in haar leven?

Heleni zei

Hij wordt erg mooi Nelleke. Wat heerlijk nog één rij. Maarja, het werk van de punten liegt d'r ook niet om. Maar ze zijn zo mooi dat ze er gewoon aan horen.

groet Heleni

ria vogelzang zei

Moooooooooiii!!!!!!
Ik ben ook weer helemaal in de ban van Sjaan!!
Wat de sneeuw en de hondenpootjes betreft: ik kreeg het advies op de hondentraining om de pootjes in te smeren met vaseline. Dat gaat er in de sneeuw wel weer af en de sneeuw heeft niet zo'n kans om te klonteren tussen de teentjes..
Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat de sneeuw hier alweer verdwenen is, dus ik kan je niet zeggen of het werkt....

Unknown zei

Ppfff een hele rij erbij, knap hoor!´t Ziet er zo prachtig uit!
Groetjes Berbel

Unknown zei

Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Waarschijnlijk heb je dan gezien dat ik ook met de dear jane bezig ben. Wat een heerlijk project is dat toch. Zoals jij hem maakt, in blauw tinten vind ik ook erg mooi.

Groeten Annet

conny's quilts en creaties zei

Oh wat schiet je goed op Nelleke, super. Ook onze Sil de dwergschnautzer, had een beetje last van die klontjes vandaag, maar pas aan het eind van een heel lange wandeling. De sjaal staat Bart goed. Ik ben vandaag ook weer met Jane bezig geweest, 4 punten gemaakt....

Juicybear zei

Mooie blokjes zeg, nog 1 rij te gaan heerlijk toch dat je al zo ver bent.
Groetjes Anneke

Guusje, zei

O wat is hij geweldig mooi en wat heb je weer hard gewerkt deze maand erg knap vind ik dat. En ook nog bijna de blokjes klaar ik ga er ook maar eens een spurt inzetten.

Ageeth Dorsman zei

Jeetje, Nelleke, al weer 13 blokjes
erbij! Maar als je al zo ver bent en
hij wordt zo mooi, dan wil je volgens
mij best verder gaan! Veel succes met
de laatste rij! En wat een lief foto-
model is die Bart! Mijn hond had ook
altijd zoveel last van die sneeuwklontjes onder zijn voeten en
ook in de haren onder zijn buik. Ik was wel even bezig om alles weg te
halen (kon het nog maar...)
Groetjes van Ageeth

Nardy zei

Mooi wordt jouw Dear Jane Nelleke, alweer op naar de laatste rij. Als sjaaltje staat ze trouwens ook erg leuk. Fijne avond, groetjes Nardy

Sylvia zei

Fantastisch mooi wordt de DJ en nog maar één rij te gaan.
Bij de honden vaseline op de kussentjes van de poten kan helpen, kleeft het ijs er niet aan vast!
Succes met de DJ en andere dingen, gr.Sylvia.

Hennie zei

Mooie blokken Nelleke ! ! ! Je lap is een plaatje, ziet er prachtig uit ! ! !

Fijne zondag verder Hennie.

Chris zei

Super Nelleke, nog maar één rij. Dat moet lukken.
Onze hond Max heeft ook moeite met de sneeuw. Zijn achterpoten glijden regelmatig weg. Dat komt ook omdat hij oud wordt. Dus we gaan maar een heel klein eindje met hem.

Ieke78 zei

Wow, je schiet op met je Dear Jane! Mooie kleuren gebruik je!

katrien zei

Prachtig hoor.

wilhelmina zei

Wat is hij mooi.
Ik heb er alle vertrouwen dat het je gaat lukken. Ik vind het wel knap dat je zo doorzet. Groetjes Willie

christine zei

oh nelleke wat is ze mooi aan het worden . en helemaal mijn kleuren ik ben ook met blauw in alle soorten bezig heerlijk om tedoen ga nu aan rijj D beginnen ben nog lang niet zo ver al jij .


christine

Yvonne aka sommeke zei

Gut Nelleke, die wordt me toch zoooo mooi! En wat een prachtig fotomodel heb jij!

Marie-José zei

Je bent een heel eind met je DJ. Hij ziet er fantastisch uit...(Of is het een zij?) Maar je PoP vind ik ook schitterend. Prachtige kleuren.

susiloci zei

Que maravilla tu Jane, es impresionante y que poco te falta.

Willie zei

Och Nelleke, wat wordt het mooi en Bart wat zit hij er mooi bij met een sjaal van DJ.

jolie zei

Wat mooi wordt het. De camelot blokken spreken me ook erg aan.

Miny zei

Wat mooi wordt je DJ, je hebt er ook al zo veel klaar prachtig!

Groeten Miny

wilhelmina zei

Hoi Nelleke, ik ga het even proberen.
Kijken of het lukt. Groetjes Willie

wilhelmina zei

Hoi Nelleke, Daar gaat ie dan. Even proberen. Ben benieuwd naar je nieuwe patroon en diegen die je door gaat quilten.
Groetjes Willie

desiree zei

hallo nelleke
je hebt ook een leuk blog
zal hem zeker ook volgen
en de hondjes zij ook heel tof
iets kleiner dan de mijne maar zeker weten even leuk.

gr desiree

Auckje zei

Zie dat je bezig bent met de DJ. Bij mij werkte het als een verslaving. Ik was elke keer weer zo benieuwd hoe het blokje eruit zou zien! Heerlijk werk. Ik las ook dat jij met de POP bezig bent. Ik zoek hiervan het patroon maar kan het niet vinden. Heb je enig idee waar ik dit kan kopen? Zou h et super vinden als je mij dit kon laten weten.
Auckje van der Leij
auckjevanderleij@hotmail.com

Marijke zei

Leuk, Bart versierd met blokjes!
groetjes Marijke

Terray zei

Zo dan....wat schiet jij al lekker op met je DJ. Het ziet er ontzettend mooi uit!
Groetjes
Tertia