Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

donderdag 25 oktober 2012

Christmas Fun


 Hallo allemaal twee blokjes van de Christmas Fun zijn erbij gekomen dus nog een blokje  te gaan en dan randjes nog.

Hier het quiltje hoe het er tot nu toe uitziet kan nu stofjes voor de blokjes  onderaan gaan knippen.Vandaag weer  inspiratie opgedaan op de handwerkbeurs in Rotterdam wat ook weer heel leuk was, alleen had ik het idee dat er niet zo heel veel kraampjes waren als andere jaren.Maar dat betekende niet dat je je geld niet kwijt kon want er waren toch wel weer bijzondere mooie stoffen en patronen te koop.En met de gedachte van ik wil niet teveel kopen toch weer voor de bijl gegaan.Ook Bep stond er met een hele leuke stand zoals we van haar kennen en Aztec Rose quiltshop Leur en verschillende andere quilt winkeltjes.Al met al een geslaagde dag.Groetjes Nelleke

11 opmerkingen:

Chris zei

Ik vind dat quiltje toch zó leuk, zo gezellig. Altijd leuk zo'n beurs. Ik kan me best voorstellen hoor dat je tóch met een paar aankopen thuiskwam. Je zou er waarschijnlijk spijt van hebben als je dat niet had gedaan. Groetjes van mij.

katrien zei

Wat gaat dit een leuk,mooi quiltje worden,is het nu al hoor.

Vlijtige Handjes zei

Echte fun. Wat een leuk quiltje. Mooi e stofjes voor ooit.....

Ageeth Dorsman zei

Wat wordt je Kerstquiltje leuk! Het gaat je vast en zeker lukken om hem
voor de Kerst af te hebben. En a.s.
zaterdag ga ik ook naar de Handwerk-
beurs, heerlijk! En zo te zien op je
foto, is er genoeg moois te zien en
te koop!
Groetjes van Ageeth

wilhelmina zei

Hoi Nelleke, Je kerstquilt is wel heel mooi met een hoog dat wil ik ook maken gehalte. Bedankt voor de gezellige dag.
Groetjes Willie

Judith zei

wat een leuke kerstquilt is dat toch! heerlijk ook om mee bezig te zijn, lijkt me :-)
de handwerkbeurs en je geld kwijt kunnen...geen probleem haha!
geniet van je aankopen, groetjes

Unknown zei

Je christmas fun ziet er al heel goed uit, heerlijk zo´n dagje naar een beurs en er valt altijd wel wat te kopen.
Groetjes Berbel

Guusje, zei

Wat leuk dat je de christmas fun aan het afmaken bent. Ik ben er ook mee bezig en heb de top bijna klaar. De aankopen die je hebt gedaan zijn ook erg mooi.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat wordt dat een leuke quilt, het is vast van Lynette Anderson, hoewel...
Ja, er zijn steeds meer andere technieken te zien op de beurs, maar er bleef genoeg voor ons over hè,al waren er een paar bekende quiltwinkels er niet.
Wast heb je mooie stoffen gekocht, die rozen zijn prachtig!
Groetjes, Cisca

Judith zei

Wat is dit een leuk quiltje, en wat moet dit leuk zijn om te maken. Heb er gewoon spijt an dat ik niet heb mee gedaan aan de knopenclub. Maar goed, je kunt ook niet alles in het leven. Fijne zondag.

Marijke zei

Leuke afwisselende quilt lijkt mij om te maken en ja een snoepje om de jouwe te zien!
Vond de beurs toch wel leuk was in ieder geval wel de inhoud van de portomonnee kwijt, hihi!
groetjes Marijke