Welkom bij Nelleke's quilts

Welkom bij Nelleke's quilts

zaterdag 16 februari 2013

Common Bride.

Hallo Allemaal,even een berichtje vanuit Brabant waar de Carnavalsvakantie nu voorbij is en gelukkig de sneeuw en de koude temperatuur op het moment ook weer verdwenen zijn.Dus een update van de Common Bride met de rozen en bloemetjesstoffen die ik ervoor gebruik geeft weer dat ik in ieder geval naar de Lente verlang.Op het moment heb ik een hoek van deze quilt geappliceerd en om een beetje variatie te hebben  ben ik ook bezig geweest om alvast wat blokken te maken voor de volgende rand waar ze helemaal rond komen 24 in totaal heb ik er nodig.
Hier laat ik alvast 8 blokken zien waar per blok 52 stukjes in zitten dus ik heb er nog wel wat mee te doen maar het is wel weer leuk om met de verschillende stofjes en kleurtjes te werken. 
En als laatste nog een foto van onze Bartje met volle wintervacht die in het kleinste mandje gaat liggen dat er binnen staat. [de keus hier binnen wat mandjes betreft is 4 stuks] maar ja hij zal zelf wel weten waar hij het lekkerste in ligt  en op het moment gaat het hem toch redelijk goed voor zn leeftijd en daar ben ik zeer blij mee.Rest mij jullie allemaal nog een fijne week toe te wensen.Groetjes Nelleke

20 opmerkingen:

Phebe and Jane zei

Jeetje, wat een mooie quilt wordt dit. Prachtig, die applicatie in de hoek.
Groetjes,
Marian

Vlijtige Handjes zei

Oh wat een mooie quilt en super stofjes. Lijkt me heerlijk om aan te werken. Dus die blokken komen er vast wel.
Groetjes Anita

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie quilt ben je aan het maken. En wat een leuke teddybeer is zo'n schnauzer toch met zijn wintervacht. Ik vind ze dan altijd super aaibaar!!

Ineke Original zei

Wat wordt hij mooi! Geweldig!

wilhelmina zei

Hoi Nelleke, wat wordt hij mooi. Zo lekker het voorjaar.
Prachtig die kleuren.
Groetjes Willie

Marguerite zei

Wat zie ik overal toch mooie quilts verschijnen. Hier bij jou ook weer eentje. Wat moet ik nog een boel leren, zucht......
Groetjes Marguerite

Jane in Cumbria zei

O, wat wordt dat weer mooi! Een feest om naar te kijken!

Every Stitch zei

Lovely blocks! I have just discovered your lovely work and will be following :)
Hilda

Heleni zei

Hai Nelleke,
Kijk, DIT vind ik nou mooi, patchwork gecombineerd met applicaties. Prachtig. En je kleuren zijn weer fantastisch.
Ach en die lekkere knuffel in dat kleine mandje.
Wij hadden eerder een labrador en we pasten ook vaak op een maltheser. En ze lagen ook in elkaars mand. Zie je 't voor je?

groet, Heleni

Anoniem zei

Beautiful!, I like it very much
Annie

Chris zei

Wat een prachtig patroon is dat!! En wat werk jij keurig! Heel erg mooi.
Hoe oud is jullie Bartje?? Altijd een beetje aandoenlijk als je een hond oud ziet worden, vind je niet?

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat een mooie blokken en wat een mooie quilt wordt dit

Marijke zei

Wat een pracht van een quilt en zo mooi gemaakt met zo'n mooie kleuren!
En wat leuke foto van Bartje zo blijft hij compact lekker warm!
groetjes van Marijke

Tineke Machiela zei

Prachtig!! ziet er geweldig mooi uit..
en o o o wat leuk die foto van de hond.om jaloers op te worden...

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtige quilt gaat dat worden, Nelleke. Ik ben nog even terug gegaan naar waar je een foto van de hele quilt kunt zien. O, wat zijn er toch mooie quilts, en het wordt steeds moeilijker om te kiezen.
Wat lief, die Bartje in zijn kleine mandje!

Groetjes, Cisca

Jane in Cumbria zei

Nog weer even je quilt bewonderen. Als hij straks af is, kijk je nergens anders meer naar......;o)
Heel veel dank voor je bemoedigende reactie op mijn blog - omdat je een no-reply blogger bent, kan ik alleen via je blog reageren. (Geeft niet hoor, zie ik je mooie quilt nog weer...;o)

Miranda zei

Wat een leukertje wordt dit...kwam even kijken naar jou Dear Jane, wat een snelheid! Al af...super mooi gedaan Nelleke...

Miny zei

Wat een prachtig patroon en zo mooi gemaakt.

Groeten Miny

Jane in Cumbria zei

Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Omdat je op no-reply staat, kon ik je niet terug mailen.
Quiltvitamientjes heb je echt nodig na de griep, en ik ben blij dat je er wat gevonden hebt op mijn blog....o)
Ik hoop dat je je gauw weer helemaal beter voelt!

Anoniem zei

Do you mind if I quote a couple of your posts as long
as I provide credit and sources back to your webpage?
My website is in the very same niche as yours and my
visitors would truly benefit from some of the information you provide here.
Please let me know if this ok with you. Appreciate it!
See this: kliknij, http:
//www.plurk.com/Brioszka